18+

Et htio sam pričati o seksu. Nešto mi ta tema pala na pamet. Kako je to samo divna stvar… 😛
Al eto ipak neću pričati o seksu, ili kako to neki nazivaju drugim imenima, vođenju ljubavi, jeba*ini, taslačini, tarabljenju, mećanju… i mnogi drugi nazivi se vrte i označavaju istu stvar.
Interesantan je naziv "drugarska kafa". To je ono kada cura, drugarica, dođe u stan kod druga, nekog frajera, da popiju kafu. Dođe ovaku oko 18 sati, pa se kafa popije uz laganu priču do jedno 19, onda ona sjedne kraj njega, pokazuje mu slike sa mobitela na kojima ona pozira, često 90% naga, onda mu se unosi u facu i počinje žvaljenje. Tome slijedi odličan i dug sex. Poslije se istuširaju, nekada zajedno nekada pojedinačno, a onda on nju otprati kući, negdje oko ponoći, ne držeći se za ruke, i ne pokazujući nikakvu osim prijateljsku povezanost. Na rastanku, ona mu nježno poljubi obraz, naglašavajući da su oni samo drugovi. E, to vam je drugarska kafa! Zato pazite koga, kada i na kakvu kafu zovete… 🙂
Ono o čemu ću pričati su krastavci. Eto, počela je sezona krastavaca. Sve su jeftiniji i jeftiniji u prodavnicama. Ali jedno je evidentno, više ni krastavac nema okus po krastavcu. Zašto? Zbog tih silnih steroida i genetski modifikovane hrane da prije naraste, da dostigne veću težinu tako da manje kvalitetan proizvod bude prodavan po većoj cijeni zbog količine odnosno težine. Jedva čekam kad će doći vrijeme da će krastavci biti veći od lubenica i težiti oko 15 kila, pa ćemo u prodavnicama kupovati krastavce na kriške, a ne cijele u komadu ko danas.

defa
Pitaj me ako te nešto interesuje o meni... Kome se ne sviđa blog, neka samo gleda slike, ne mora čitat...

23 komentara

  1. @klockica – čuj nabacivanja… 🙂
    @shizika – jesu oni zdravi al kad su original… moraće se i to markirat od sad… ovi sadašnji krastavci su ti isto ko da grizeš one dječije balone napunjene vodom sa gustinom… ono kožele, al od vode… čuj žele sa okusom vode… to isto ko hrana za mačke sa okusom miša… 😛

    hoćel ko na kafu? hahahaha

  2. @klocka-pa što po život… lujka živote moj… tebe traži 🙂
    @lujka-malo ja to namjerno… znam da si u fazi kad trebaš, a nećeš, a da ti je… a ne znaš skim ćeš… nešto sam konto, ako smo cimeri, kakve onda mi kafe pijemo??? 😛 cimerske… mogu mislit kakve su te.. hajd ti smisli nešto… na tu temu
    @semci-jašta neg jesu… samo što dok ih sve redom zadovoljiš, dok sve popiju kafu , 5 kila kafe treba… kontam sebi lonac kupit, pa kad nakuham da ima za jedno 3 dana, samo podgrijavat… 😛

Komentariši